9

اینکه به دوستم گفتی نمیخوای وابسته ـم کنی وخودت وابسته ـم بشی. ، اینکه به دوستم گفتی من باهات راحت نیستم ُ احساس میکنی محدودم، اینکه گفتی آدمی هستی که نمیخوای یه قولی بدی و بعدش بد قول بشی، نباید ناامید شد ، حرفات بویِ امید میدن . من اولین باره که تا این حد یه نفرُ دوست دارم ُ طرف شصتش خبر دار نیست. چقدر بده بخاطرش به همه خواستگارات جواب رد بدی در صورتی که طرف خبر نداره دوسش داری.

نظرات 2 + ارسال نظر

ممنونم بهم سرزدی عزیزم انشالله قسمت هم باشین

ممنون عزیزم هرچی خدا بخواد 3>

الی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:14 http://mohsenelham.blogsky.com/

گلم میدونی چیه...نباید برا ابراز عشق تو پا پیش بزاری بزار خودش بیاد جلو...اما با رفتارت بهش یه جوری بفهمون که ازش خوشت میاد گلم.....
بزار زمان بیشتر بگذره...اگه قسمتت باهاش باشه خدا خودش جور میکنه....وقتی باهاش روبه رو میشی سعی کن محجوب باشی...ببخشید ناراحت نشی ازم....منظور بدی ندارم..اما اقایون از خانومایی که زیادی میگن میخندن خوششون نمیاد....جلوش سنگین باش اما خودتو نگیر شاد باش...مهربون باش....مغرور نباش....

منم ابراز نکردم :) دوستم رفته باهاش حرف زده اونم درسی بوده کِ یهو بحث من پیش اومده ، من هیچوقت پاپیش نذاشتم همیشه خودش حالمو پرسیده :)
آره به قسمـت خیلی اعتقاد دارم.
دعا کن اگه قسمتم نیست فراموشش کنم :(
خیلی شرایطِ سختیه. :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد