13

دیشب بهش گفتم ک ِ لاینُ پاک کردم و تلگرامم احتمال زیاد پاک کنم کاری داشتی که میدونم نداری یه اس یا زنگ بزنی جواب میدم. چن تا پیام پشت سرهم داد که باباتُ تو فروشگاه دیدمُ چرا پاکش کردیُ جور نشد یه دو روز باهم بریم سفر و این حرفا که من خوابم بردُ دیدم نوشته خوابیدی پس؟ پاشدم صبح ساعت 6 جواب دادم،خونده ولی هنوز جواب نداده آخرشم گفتم شما چرا یهو غیب میشی؟

میدونی؟ یه زن میتونه دوست داشته باشه ، دوست داشته باشه و دوست داشته باشه ، ولی از یه جایی به بعد میتونه دوسـتت نداشته باشه. از بی اعتنایی هایِ تو ، از اینکه تا من خبری ازت نگیرم توام عین خیالت نیست کم کم سرد شدم. طوری که دیشب دستُ دلم به جواب دادن نمیرفت. نمیدونم این حکمت خداست یا دمدمی مزاج بودن من.

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر روانی سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 11:19 http://princes222.mihanblog.com/

سلام عرض شد..

چطوریا هستی؟اندر احوالات شما؟؟

منم خوبم شکر

سنجابک...پیتزای مخلوط....ذرت مکزیکی

اینم از ابراز محبت من..خخخخخخ

خوب بمونی گلم

سلام عزیزدلم:*
خیلی خوبم ممنون.
اوووه ابراز احساساتت از پهنا تو حلقِ اوباما خخخ:دی

الی سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 09:38 http://mohsenelham.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی خواهر جونم؟؟؟؟؟گلم حق با تو گاهی آدم خسته میشه از این همه دوست داشتن و بی توجهی طرف...گلم این دم دمی مزاج بودن نیست ...بلخره هر آدمی یه حدی داره تا یه حد میتونه ابراز عشق کنه وقتی دل آدم میشکننه دیگه این دوست داشتم کم کم کمتر میشه...
میدونی برات بهترین آرزو رو دارم...امیدوارم خدا بهت یکی رو بده که انقدر بهت محبت کنه که خودت از محبت هاش خسته بشی بگی بس ....خخخخخ البته ما خانوما هرگز از محبت عشقمون خسته نمیشیم طمع کار هستیم.....

سلام الی جونم :* خیلی خوبم مرسی :*تو چطوری؟
ای جونم فدات بشم بابت این همه دعایِ خوب :)
قربونِ تو :*
آرره واقعا:*

دختر روانی دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 11:23 http://princes222.mihanblog.com/

ایشالا هر چی پیش بیاد خیر باشه عزیزم

کاملا مشخص بود هوس کردی ها

قربونت

ان شالله :)
قربونت :) آرررره خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد