8

عاقبت به این نتیجه میرسیم که حضور بعضی ادما تو زندگیمون اونقدر پوچ و بی معنا بوده که نبودنشون رو فقط جای خالیشون پرمیکنه.

نظرات 4 + ارسال نظر
الی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:09 http://mohsenelham.blogsky.com/

عزیزم اسمت چیه؟؟؟؟؟
لینک هستی....
گلم این آیه رو تو قنوت نمازت بخون....حتما حاجت میگیری...
االهم الزقنا زوجا صالحا و ترفنا.....منم خیلی خوندمش....
وای عزیزم من کی باشم که الگوی تو باشم.....

سانی :)
ای جانم خیلی ممنون گلم :*
شما هرچی باشی بهترینی که بهترین ها نصیبت شده :)
خیلی خوشحالم برات :*

الی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 11:53 http://mohsenelham.blogsky.com/

سلام عزیزم....دیگه نبینم از این حرف ها بزنی.....یعنی چی که گناهکاری....این حرف ها چی........انسان هرچقدر هم که گناه کار باشه بازم خداوند انقدر کریم هست که با توبه اونو قبول میکنه....عزیزم....تو تو قنوت نمازت از خدا بخواه که یه شوهر خوب...قشنگ...سالم...مهربون...پولدار....(خواهرم نداشته باشه)نصیبت کننه ...شک نکن بهت میده...به خودش توکل کن....ما هیچ کدوممون بدون گناه نیستیم...حالا انگار من خیلی پاک بودم.....نه عزیزم.منم گناه زیاد داشتم اما دلمو صاف کردمو ازش خواستم.....
تازه من با همسرم دوست شدم....عزیزم..اولش برا شناختش باهاش دوست شدم..اما اون از همون اول گفت برا ازدواج منو میخواد...من وقتی خوب شناختمش بهش بله رو دادم....تازه یه بوسم بهش دادمخخخخخ

خخخخ عزیزم :* باشه پس :) میگم. اما اولش باید تکلیف ِ این عشقِ پنج ماهه معلوم بشه بعد :/ ای جانم خوشبخت بشین گلم :* تو الگوی منی ها الی :))

الی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 09:25 http://mohsenelham.blogsky.com/

من با دختر عمه ی شوهرم دوست بودم....یه روز که پیش دوستم بودم ...آقای همسر منو دید و منو خواست.....عزیزم....از ته ته ته ته ته دلت از خدا بخواه کسی نصیبت بشه که ارزشتو بدونه که ایمان داشته باشه....که چشمش پاک باشه...واقعا خدا بهت میده ...اینو تو قنوت نمازات بخون...کاری که من کردمو خدا بهم داد..حتی بهتر از اونچه که تو ذهنم بود رو بهم داد.....

ای جااان چقدر قشنگ :) ان شا لله خوشبخت بشین الی جونم :** یعنی واقعا میده؟ تو مهربونیش شک ندارم ولی شاید من اونقدر گناهکار باشم که اونی که میخوامُ نده بهم.

الی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 09:17 http://mohsenelham.blogsky.com/

سلام عزیزم...ممنونم بهم سر زدی....گلم ازندگی انقدر ارزشمند که نباید به خاطر چیزهای الکی اونو تلخ کرد.....ما انسانها موجودات عجیبی هستیم گاهی در اوج خوشبختی احساس بدبختی داریم و گاهی در اوج خوشبختی احساس خوشبختی داریم.....
اینکه چقدر از زندگیت راضی باشی مهم...
اینکه حس خوبی داشته باشی مهم...
اینکه از توانائیات استفاده کنی مهم.....

قربونت برم انرژی مثبت :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد