7

طرف بعد 5 ، 6 ماه اومده میگه اون موقعا حالم خوب نبود ، رو به راه نبودم جوابتو نمیدادم. بعد اینکه بهش وابسته شده بودم و تازه میفهمیدم دوسش دارم یهو گفت حالم خرابه و چن ماه تنهام بذار. تو این چند ماه هرچی پی ام میدادم فحشم میداد و منو از خودش می روند،حالا چی؟ رفته سربازی و اونجا دلتنگ شده و برگشته میگه بهتر شده. ولی من؟ من اون روزامُ هنوز یادم نرفته،یادم نرفته چقدر عذاب کشیدم،یادم نرفته چقدر .. نه دیگه نه! بسه! کافیه! نمیخوام بیشتر از این بگه. من یکی دیگه رو دوست دارم. حتی اگه بهش نرسم. لیاقت من خیلی بیشتر از اونه،نمیخوام بااحساسم برم جلو خدایا کمکم کن.

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی زمستانی سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 21:07

اونی که دوسش داری یکی دیگس بجز اونی که بعداز۵یا۶ماه برگشته درسته؟؟

آره عزیزم. اون دیگه مرده برام

چقد حستو درک میکنم...

من فحشش دادم رفت :) برام مهم نیستش یکی رو تو دلم بکشم دیگه زنده نمیشه برام. به هیچ وجه.

الی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 09:23 http://mohsenelham.blogsky.com/

یه ضرب المثالی هست که میگن از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشن....جای تو بودم تمام اون حرف هایی رو که بهت زده و دلتو شکونده رو صدبرابر نثارش میکنم...یعنی چیه پسره ای پرو...
گلم وجودت بیشتر از این چیزا ارزشمند....خداوند وجود یک زن رو خیلی خیلی ارزشمند ساخته...نساز اینجور آدما وجود ارزشمندتو بشکونن.....برای خودت ارزش قائل شو...گاهی پسرا موجودات خبیثی میشن...هرکسی ارزش اینو نداره که به خاطرش دلت بشکنه...وجود یه خانوم حرمت داره نزار به راحتی حرمتش شکسته بشه....توکلت بر خدا..امیدوارم تو زندگیت کسی بیاد که لیاقت وجودتو داشته باشه...

بهش خیلی با احترام گفتم که بره گورشو کم کنه :/ دیگه برام مُردش و مهم نیست چه غلطی میکنه.

الناز پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 00:13 http://bidadeeshgh.blogsky.com

خیلی ببخشیدا ثانی جون ولی غلط کرده بیخود کرده پسره پررو...مگه تو احساساتتو از سر کوچه پیدا کردی که باهاش بازی کنه...به هیچ وجه نرم نشو و گولشو نخور عزیزم کاملا معلومه که اهل زندگی نیست.

این دفعه که خامش نمیشم الناز جون :* فحشش میدم میره. برام اصلا مهم نیستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد